Retouren en Klachten
Retourzending
Als consument heb je het recht om een reguliere bestelling binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour aan te melden. De geretourneerde producten dienen niet geopend, onbeschadigd en ongebruikt te zijn. De kosten voor het retour zenden komen voor eigen rekening, uiteraard is het mogelijk om kosteloos een retourzending bij onze showroom te retourneren.
Vloeren die wij speciaal voor jou bestellen zijn uitgesloten van bovenstaande retourvoorwaarden.
Om jouw retourzending aan te melden willen we je vragen om het retourformulier in te vullen.
Na ontvangst van het formulier zullen wij zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging sturen. Na het ontvangen van onze ontvangstbevestiging vragen wij je om de producten zo snel mogelijk (binnen 5 werkdagen) naar ons terug te sturen of af te geven.
Zodra wij de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking ontvangen hebben zullen wij een credit factuur opstellen voor de geretourneerde producten. Let op: Betaalde verzendkosten worden niet gecrediteerd. Wanneer er door een retourzending een kortingscode komt te vervallen of dat er verzendkosten van toepassing zijn, zullen deze kosten verrekend worden in het retourbedrag.
Wij zullen binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag overmaken.
De retourzending terug sturen? Stuur de producten onder vermelding van het ordernummer naar onderstaand adres:
merkvloerenwinkel.nl
Kruisweg 7
2631 PE Nootdorp
Klachten
Het kan een keer voorkomen dat je niet tevreden bent over het product wat je hebt aangeschaft via onze webshop. Graag zoeken wij een passende oplossing voor de klacht om jou alsnog tevreden te stellen.
Wij willen je vragen om je klacht te sturen naar info@merkvloerenwinkel.nl onder vermelding van het ordernummer.
Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen willen we je vragen om de volgende punten in uw email minimaal te benoemen:
- Ordernummer
- Klachtomschrijving
- Eventuele foto's
- Telefoonnummer
Wij streven om binnen 3 werkdagen per e-mail te reageren. Binnen 14 dagen zullen wij inhoudelijk op de klacht reageren.